Πολιτική

«Ντου» Χατζηδάκη σε υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Αγία Παρασκευή – Τι αντίκρισε

Απροειδοποίητη επίσκεψη σε υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Αγία Παρασκευή πραγματοποίησε ο Κωστής Χατζηδάκης, μαζί με το διοικητή του φορέα Παναγιώτη Δουφεξή και τον υποδιοικητή Νίκο Παγώνη.

«Ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική. Πρέπει, λοιπόν, όχι μόνο η κυβέρνηση, αλλά και όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί να μην το ξεχνάμε ούτε για ένα δευτερόλεπτο», αναφέρει ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, αναφερόμενος στην επίσκεψη του.

Μεταξύ άλλων, στην ανάρτησή του, ο κ. Χατζηδάκης τονίζει ότι η ψηφιοποίηση πρέπει να προχωρήσει, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρονται στους πολίτες πρέπει να αυξηθούν παραπέρα και η ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ, μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις της, να μετατραπεί σε βασικό κόμβο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του πολίτη. Παράλληλα, προαναγγέλλει τη λειτουργία ενός μεγάλου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου και όλων των εποπτευόμενων οργανισμών, όπως είναι ο ΕΦΚΑ, με 24ωρη λειτουργία και δωρεάν κλήσεις των πολιτών, «για να υπάρχει σύντομα μία συνεχής, αναβαθμισμένη και επαγγελματική εξυπηρέτηση, με κατάλληλη σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με τις επιμέρους υπηρεσίες για την αναζήτηση πληροφορίας».

 

Ακολουθεί η ανάρτηση του στο Facebook:

«Καθώς ο ΕΦΚΑ είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω να χειριστώ στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, θέλω να παρακολουθώ αυτόν τον προβληματικό Οργανισμό από κοντά. Γι’ αυτό πήγα σήμερα απροειδοποίητα στον ΕΦΚΑ Αγίας Παρασκευής με το διοικητή του Οργανισμού Παναγιώτη Δουφεξή και τον υποδιοικητή Νίκο Παγώνη. Προηγουμένως, είχα επισκεφτεί το βασικό κέντρο έκδοσης συντάξεων στην Αθήνα και τα ΚΕΠΑ στην Πειραιώς.

Μου έγινε μία ακόμα φορά προφανές ότι πρέπει να αφαιρέσω με σύστημα μία σειρά από αγκάθια τα οποία δεν αφήνουν “κανένα ρόδο να ανθίσει” στον ΕΦΚΑ. Όταν αναφέρομαι στο “ρόδο που θέλει να ανθίσει” εννοώ την προσπάθεια να μπουν στον ΕΦΚΑ όσο περισσότερο γίνεται οι ψηφιακές συναλλαγές (ήδη υπάρχουν 50 τέτοιες υπηρεσίες με μέσο όρο 1 εκατ. συναλλαγές το μήνα). Εννοώ τις προσπάθειες πάρα πολλών υπαλλήλων του ΕΦΚΑ να λειτουργήσουν καμιά φορά και με το περίσσευμα της καρδιάς τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Εννοώ και τη διαδικασία των ραντεβού, που θεσπίστηκε, λόγω Covid-19 πέρσι και που πρέπει ολοφάνερα να μονιμοποιηθεί, διότι έβαλε μία τάξη στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Το αναγνώρισαν όλοι οι πολίτες με τους οποίους συνομίλησα σήμερα.

Τα αγκάθια όμως δεν μπορούν να κρυφτούν με τίποτα. Η ψηφιοποίηση πρέπει να προχωρήσει. Βλέπετε στις φωτογραφίες τα ατελείωτα αρχεία με στοιχεία των ασφαλισμένων, αλλά και τις σακούλες που μεταφέρονται από κατάστημα σε κατάστημα με διάφορα επίσημα έγγραφα, παραπέμποντας στη δεκαετία του ‘60 και του ‘70. Σε μερικές περιπτώσεις, επίσης, όπου έχει προχωρήσει η ψηφιοποίηση, αυτό δεν έγινε πάντοτε με το σωστό τρόπο. Και χρειάζεται αντίστοιχη αναθεώρηση. Και αυτό θα γίνει φυσικά!

Παράλληλα, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρονται στους πολίτες πρέπει να αυξηθούν παραπέρα και η ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ, μετά τις τελευταίες της αναβαθμίσεις, να μετατραπεί σε βασικό κόμβο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του πολίτη. Είναι και αυτό ζήτημα άμεσης προτεραιότητας για εμάς.

Είναι τέλος το μεγάλο ζήτημα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Πριν γίνω υπουργός Εργασίας, η διοίκηση του ΕΦΚΑ είχε προωθήσει την ιδέα να υπάρχουν σε γνώση του κοινού δύο αριθμοί τηλεφώνων ανά κατάστημα, προκειμένου να επικοινωνούν οι ασφαλισμένοι. Η ιδέα ήταν ένα βήμα μπροστά, αλλά οι δύο υπάλληλοι που είναι χρεωμένοι με αυτό έχουν παράλληλα και άλλες δουλειές. Ταυτόχρονα, οι ασφαλισμένοι γνωρίζουν ήδη τηλέφωνα άλλων επιμέρους υπαλλήλων τα οποία χρησιμοποιούν, αλλά σε πολλές περιπτώσεις χωρίς επιτυχία είτε διότι οι υπάλληλοι έχουν άλλες δουλειές είτε διότι φαίνεται ότι ορισμένοι δεν κάνουν πάντοτε σωστά τη δουλειά τους. Υπάρχουν και σχετικές καταγγελίες γι’ αυτό. Σημείωσα άλλωστε σήμερα ότι από τους 35 υπαλλήλους του υποκαταστήματος ήταν εκεί 21, παρότι βεβαίως υπήρχαν ασθένειες και άδειες. Μπορεί όλα να ήταν τυπικά εντάξει, αλλά δεν σας κρύβω ότι θα περίμενα περισσότερους παρόντες.

Απέναντι σε αυτά τα φαινόμενα (παρουσία και τηλεφωνική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων) δεν θα μείνουμε φυσικά απαθείς. Ο διοικητής του ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής, έχει αποστείλει ήδη σχετική επιστολή, ζητώντας να γίνει το αυτονόητο: Να ανταποκρίνονται οι υπηρεσίες στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών.

Πέρα από αυτό, ετοιμάζουμε ένα μεγάλο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου και όλων των εποπτευόμενων οργανισμών, όπως είναι ο ΕΦΚΑ, με 24ωρη λειτουργία και δωρεάν κλήσεις των πολιτών, για να υπάρχει σύντομα μία συνεχής, αναβαθμισμένη και επαγγελματική εξυπηρέτηση, με κατάλληλη σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με τις επιμέρους υπηρεσίες για την αναζήτησή πληροφορίας. Μέσα στο καλοκαίρι όλο αυτό θα γίνει πράξη!

Όσοι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους να ξέρουν ότι θα μας βρουν απέναντι. Διότι, εκτός των άλλων, βλάπτουν και την εικόνα της μεγάλης πλειονότητας των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που, μέσα σε αντίξοες συνθήκες, δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό.

Χρήσιμο είναι να θυμόμαστε όλοι ότι ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική. Πρέπει, λοιπόν, όχι μόνο η κυβέρνηση, αλλά και όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί να μην το ξεχνάμε ούτε για ένα δευτερόλεπτο.

Γνωρίζω τις αντίξοες συνθήκες δουλειάς και προσπαθούμε να τις εκσυγχρονίσουμε. Γνωρίζω επίσης τις όποιες οικονομικές δυσκολίες. Εξίσου όμως γνωρίζω και υπογραμμίζω ότι, μέσα σε αυτές τις συνθήκες, παρά πολλοί υπάλληλοι του ΕΦΚΑ κάνουν σωστά τη δουλειά τους απέναντι στους ασφαλισμένους. Καλώ και τους υπόλοιπους να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Τέμπη: Τον Δεκέμβριο οι απολογίες Τριαντόπουλου, Αγοραστού και των υπολοίπων 6 κατηγορουμένων για το «μπάζωμα»
Αναμένεται να δώσουν εξηγήσεις για λάθη και παραλείψεις στο σημείο της τραγωδίας, τις κρίσιμες πρώτες ώρες μετά το δυστύχημα, που είχε ως αποτέλεσμα να αλλοιωθεί ο χώρος και να χαθούν κρίσιμα αποδεικτικά στοιχεία
Τέμπη
Τελευταία προδημοσίευση για την «Ιθάκη» του Αλέξη Τσίπρα - «Υπέγραψα έναν επώδυνο συμβιβασμό, αλλά έθεσα τα θεμέλια για οριστική έξοδο από τα Μνημόνια»
«Το “Μύθοι και Αλήθειες” είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο με ιδιαίτερη σημασία. Η ουσία όσων περιγράφω σε αυτό το κεφάλαιο, ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που με παρακίνησαν να γράψω την “Ιθάκη”»
Το βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα 7
Η ΝΔ εκλέγει την Κυριακή τον «κομματικό στρατό» της με το βλέμμα στο συνέδριο της άνοιξης: Στις κάλπες πάνω από 120.000 πολίτες
Αυτές οι εσωκομματικές εκλογές έχουν και μία ακόμη ιδιαιτερότητα, πραγματοποιούνται σε ένα περιβάλλον μετά τη διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά, με ζωηρά τα σενάρια για ίδρυση νέου κόμματος
τα γραφεία της ΝΔ
Η Κίμπερλι Γκιλφόιλ συνάντησε την Λίνα Μενδώνη: Στο επίκεντρο η αντιμετώπιση της παράνομης διακίνησης πολιτιστικών αγαθών
Συζητήθηκαν, επίσης, οι τρέχουσες και μελλοντικές συνεργασίες του Υπουργείου Πολιτισμού με κορυφαία μουσεία των ΗΠΑ, όπως το Getty, το MET, το Museum of the Bible και τη National Gallery of Art
Λίνα Μενδώνη και Κίμπερλι Γκιλφόιλ
«Χωρίς έρεισμα» οι αντιδράσεις της Τουρκίας για τον ελληνικό θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό, λέει το υπουργείο Εξωτερικών
Νωρίτερα, η τουρκική διπλωματία κατηγόρησε την Ελλάδα ότι πέτυχε την έγκριση από την ΕΕ ενός συμπληρωματικού χάρτη θαλάσσιου σχεδιασμού που επεκτείνεται πάνω σε περιοχές τουρκικής διεκδίκησης
ÓõíÜíôçóç ôïõ õðïõñãïý Åîùôåñéêþí Íßêïõ ÄÝíäéá ìå ôïí Ãåíéêü ÃñáììáôÝá ôïõ ÍÁÔÏ ÃÝíò Óôüëôåíìðåñãê, ôçí Ôñßôç 6 Ïêôùâñßïõ 2020. 
(EUROKINISSI