Πολιτική

Ο Ανδρέας Λοβέρδος έκανε και την 3η δόση του εμβολίου για τον κορονοϊό

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την τρίτη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού έκανε σήμερα (15/11) ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ και υποψήφιος για την ηγεσία του Κινήματος, Ανδρέας Λοβέρδος. «Προστατεύουμε και προστατευόμαστε» αναφέρει – μεταξύ άλλων – στην ανάρτηση του στα social media. 

Ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ και υποψήφιος για την ηγεσία του Κινήματος ανάρτησε στο Instagram και φωτογραφία του από το ραντεβού του για την αναμνηστική δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού

«3η δόση εμβολιασμού. Προστατεύουμε και προστατευόμαστε. Στην μάχη με τον κορονοϊό όπλο μας είναι η επιστήμη», ανάφερε στην ανάρτησή του ο Ανδρέας Λοβέρδος. 

Δείτε την ανάρτησή του:

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Andreas Loverdos (@aloverdos)

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Ανδρουλάκης: Αν το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ισχυρό κόμμα στις εκλογές και έχουμε πολιτική εικόνα Μητσοτάκη – Τσίπρα, θα μπούμε στη μηχανή του χρόνου
«Αν είχα κάνει στη χώρα, στους θεσμούς, στην οικονομία και στην κοινωνία, ό,τι έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Αλέξης Τσίπρας, θα είχα εξαφανιστεί από το πολιτικό προσκήνιο»
Νίκος Ανδρουλάκης
Η Γιαννακοπούλου «γλέντησε» την Παπαδοπούλου on air: «Άννα, ήσουν στο ΠΑΣΟΚ, αυτό μπορείς να το απαντήσεις κι εσύ»
Αιχμηρός διάλογος για την «εντιμότητα», με τη βουλευτή του ΠΑΣΟΚ να υπενθυμίζει στην αναπληρώτρια εκπρόσωπο της ΕΛΑΣ την προηγούμενη πολιτική της διαδρομή
Παπαδοπούλου και Γιαννακοπούλου
8