Πολιτική

Το νέο σποτ για τον κορονοϊό και το μήνυμα Μητσοτάκη (video)

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την… χαλαρότητα την περίοδο του καλοκαιριού παρουσιάζει το νέο διαφημιστικό σποτ για τον κορονοϊό, που στόχο έχει να υπενθυμίσει πως η πανδημία είναι ακόμα εδώ, όπως και οι ασυμπτωματικοί φορείς της νόσου Covid-19.  

Το σποτ αναρτήθηκε στον λογαριασμό του Κυριάκου Μητσοτάκη στο twitter, με τον Πρωθυπουργό να στέλνει το εξής μήνυμα: “Μπορεί για λίγο να αψήφησες τα μέτρα προστασίας και να ξέχασες τον κορονοϊό. Κάνε, όμως, έστω και τώρα τη διαφορά: Μην γίνεις υπεύθυνος για το επόμενο κρούσμα. Μετά την επιστροφή, προσέχουμε διπλά και σταματάμε εδώ τη διασπορά: Μοιραζόμαστε αναμνήσεις, όχι τον ιό”.

Την ανάρτηση αναδημοσίευσε και ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, αναφέροντας: “Οι νέοι μας θα κάνουν τώρα τη διαφορά! Μοιραζόμαστε αναμνήσεις, όχι τον ιό!”.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα