Πολιτική

Tweet της Μαρέβα για τον κορονοϊό: Βγαίνουμε στο μπαλκόνι και χειροκροτούμε γιατρούς και νοσηλευτές

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το δικό της μήνυμα για τον κορονοϊό, τη μάχη των γιατρών και των νοσηλευτών αλλά και για το σλόγκαν των ημερών “Μένουμε Σπίτι” ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter η κ. Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, την Κυριακή (15.03.2020).

Η κ. Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη κοινοποίησε τη δική της ανάρτηση για την πρωτοφανή κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας.

Μάλιστα, η σύζυγος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, καλεί στις 21:00 το βράδυ της Κυριακής (15.03.2020) σε μία μαζική  εμψυχωτική – κινητοποίηση με κοινωνική σημασία.

Να βγούμε στα μπαλκόνια των σπιτιών μας και να χειροκροτήσουμε για να ευχαριστήσουμε την  προσφορά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού των ελληνικών νοσοκομείων που κάνουν υπερπροσπάθεια με αυταπάρνηση ενάντια στον κορονοϊό.

Διαβάστε το tweet της Μαρέβα:

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Κωνσταντινόπουλος για Τσίπρα: «Σοβαρός παίκτης, βρήκε χώρο και μπήκε»
Ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ απέφυγε να σχολιάσει ευθέως την πορεία της Χαριλάου Τρικούπη, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστροφής του στην πολιτική και μίλησε για την ανάγκη προσεγγίσεων στην αντιπολίτευση
Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος
Προσφυγικά: Κλιμακώνεται η πολιτική αντιπαράθεση μετά την επιδείνωση της υγείας του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή – Συγκέντρωση σήμερα στο Σύνταγμα
Εκκλήσεις για διάλογο από τον Χάρη Δούκα, παρεμβάσεις από ΣΥΡΙΖΑ, Κωνσταντοπούλου και Νέα Αριστερά, απαντήσεις Χαρδαλιά για το σχέδιο της Περιφέρειας
Αριστοτέλης Χαντζής
14
Χατζηδάκης για το Κτηματολόγιο: Από το «συνώνυμο της αποτυχίας» στην τελική ευθεία ολοκλήρωσης – Το τέλος μιας εκκρεμότητας δεκαετιών
Με την κτηματογράφηση να αγγίζει το 99% της επικράτειας και την ψηφιοποίηση εκατοντάδων εκατομμυρίων σελίδων να βρίσκεται σε εξέλιξη, παρουσιάστηκε ο οδικός χάρτης για την πλήρη ολοκλήρωση του έργου έως το 2026
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετέχει σε συζήτηση στο πλαίσιο της εκδήλωσης για το Κτηματολόγιο.