Το υπουργείο Εξωτερικών επιβεβαιώνει ότι έπεσε θύμα των Anonymous. Με ανακοίνωσή του το ΥΠΕΞ επισημαίνει ότι το υλικό που κατόρθωσαν οι Anonymous να πάρουν έχει να κάνει με “υλικό που ανταλάσσεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”.
ΥΠΕΞ: “Μας “χτύπησαν” οι Anonymous” – Τι κατόρθωσαν να “πάρουν”
Το υπουργείο Εξωτερικών επιβεβαιώνει ότι έπεσε θύμα των Anonymous.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ REUTERS