Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα – Άνοιξαν οι σταθμοί του Μετρό σε Αιγάλεω και Αγία Μαρίνα
Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό «Αιγάλεω» και «Αγία Μαρίνα», οι οποίοι είχαν κλείσει νωρίτερα, με εντολή της ΕΛΑΣ, μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στον σταθμό «Αιγάλεω».