Βασίλης Μπισμπίκης: Θα ήθελα να είμαι αναρχικός, δυστυχώς δεν έχω τα κότσια
«Δεν αποζητώ την αποδοχή του κόσμου γενικότερα για ό,τι κάνω εγώ στη ζωή μου. Των φίλων μου, ναι. Των ανθρώπων που αγαπάω, ναι. Της Δέσποινας, του γιού μου, ναι»