Δυτική Μακεδονία: Κανονικά κινούνται πλέον τα φορτηγά στην Εγνατία Οδό
Χωρίς προβλήματα μπορούν πλέον να κινούνται τα φορτηγά στην Εγνατία Οδό σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας.
Σε κινητοποιήσεις κατεβαίνουν στις αρχές Απριλίου οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την πώληση λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών μονάδων της εταιρείας.