Τραμπ: “Έχω πολύ καλή σχέση με τον Ερντογάν…”!
Μιλώντας αργά το βράδυ της Παρασκευής (01.11.2019) σε δημοσιογράφους στον Λευκό Οίκο, ο Ντόναλντ Τραμπ χαρακτήρισε "πολύ καλή" τη σχέση του με τον Τούρκο ομόλογό του, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.