Δελφίνια και φάλαινες ζουν σε «ανθρώπινες» κοινωνίες! Το babysitting και το… κουτσομπολιό
Οι φάλαινες, τα δελφίνια και γενικότερα τα κητώδη ζουν σε κοινωνικές ομάδες και αναπτύσσουν σχεδόν... ανθρώπινες σχέσεις.
Ακόμη 200 φάλαινες "βγήκαν" σήμερα (11.02.2017) στα ρηχά του Φέργουελ Σπιτ, στη Νέα Ζηλανδία, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες εκατοντάδων εθελοντών να τα σώσουν. Και όλα αυτά μία ημέρα αφότου ξεβράστηκαν στην ίδια περιοχή 416 φάλαινες, που στην συνέχεια πέθαναν.
Τουλάχιστον 400 φάλαινες-πιλότοι εξόκειλαν σε ακτή της Νέας Ζηλανδίας και οι περισσότερες, σχεδόν τα τρία τέταρτα, είναι νεκρές, ανακοίνωσε σήμερα η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της χώρας, την ώρα που εθελοντές καταβάλουν απεγνωσμένες προσπάθειες για να βοηθήσουν αυτές που εξακολουθούν να ζουν να βγουν στα ανοιχτά...