ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στα γραφεία της ΝΔ στο Μαρούσι
Οι "Αναρχικοί/ές" ανέλαβαν την ευθύνη για την επίθεση που σημειώθηκε την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου στα γραφεία της ΝΔ επί της οδού Θέμιδος, στο Μαρούσι.
Ανάληψη ευθύνης για τις επιθέσεις σε γραφεία της ΝΔ και τράπεζες
Η ομάδα "σύντροφοι/συντρόφισσες για την διάχυση των Εξαρχείων» ανέλαβε την ευθύνη για το μπαράζ επιθέσεων σε γραφεία της Νέας Δημοκρατίας και τράπεζες τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας.
Έκαψαν τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στην Πεύκη [pics]
Αναστάτωση επικράτησε περίπου στις 3 τα ξημερώματα της Πέμπτης (12.09.2019), στην Πεύκη, όταν σημειώθηκε επίθεση στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας.