Συναγερμός στο Αλεξάνδρα! Γυναίκα γέννησε και διαγνώστηκε εκ των υστέρων με κορονοϊό
Σε καραντίνα 11 εργαζόμενοι στο νοσοκομείο "Αλεξάνδρα", ενώ ιχνηλατούνται πάνω από 40 μωρά και γυναίκες. Συναγερμός και στο hot spot της Ριτσώνας. Τι δηλώνει στο newsit.gr η διοικήτρια του "Αλεξάνδρα".