«Είμαι εδώ για να δείξω ότι το νομοθετικό έργο συνεχίζεται παρά την αναστάτωση του κορονοϊού», είπε ο πρωθυπουργός. «Θα βγούμε από αυτή την κρίση όρθιοι αλλά πάνω απ' όλα πρέπει να βγούμε ενωμένοι», είπε κλείνοντας την ομιλία του.
Η 30ή Νοεμβρίου έχει "καεί" προ πολλού ως η πιθανή ημερομηνία άρσης του lockdown, ωστόσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν "έδειξε" ούτε την 7η Δεκεμβρίου τονίζοντας πως ο σχεδιασμός θα βασίζεται σε δεδομένα κι όχι ημερομηνίες. Το έμπρακτο "ευχαριστώ" στους γιατρούς και όλες οι εξελίξεις.
"Είναι μία πράξη αναγνώρισης από την πολιτεία του σπουδαίου έργου που επιτέλεσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας", τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τη μονιμοποίηση των γιατρών σε ΜΕΘ κατά την τηλεδιάσκεψη με τους Διοικητές των επτά ΥΠΕ. Ανακοινώσεις για τα μέτρα την επόμενη εβδομάδα, είπε.