Έξι μήνες χωρίς νερό οι κάτοικοι της Ποτίδαιας στη Χαλκιδική
Λύση στο πρόβλημα της υδροδότησης που ταλαιπωρεί εδώ και έξι μήνες χιλιάδες νοικοκυριά, σε διάφορους οικισμούς της Ποτίδαιας στη Χαλκιδική, αναζητούν οι κάτοικοι και ο δήμος Προποντίδας. Εκπρόσωποι των κατοίκων συναντήθηκαν με τον δήμαρχο, Εμμανουήλ Καρρά, καθώς οι βρύσες σε σπίτια και επιχειρήσεις στέρεψαν από τον περασμένο Νοέμβριο με αποτέλεσμα η μεταφορά νερού να γίνεται από κρούνους και κοινόχρηστες βρύσες με πλαστικά μπιτόνια και βυτία.