Ένα απίστευτο περιστατικό καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η ΠΟΕΔΗΝ. Την περασμένη Δευτέρα ένας ασθενής μαχαίρωσε νοσηλεύτρια στο πόδι μέσα στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός.
Μια νοσηλεύτρια των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, που εργάζεται στην Λέσβο, στέλνει επιστολή στην Άνγκελα Μέρκελ, με αφορμή την διήμερη επίσκεψή της στην χώρα μας.
Ένα νέο περιστατικό βιαιοπραγίας σε βάρος εργαζόμενου στο Βενιζέλειο νοσοκομείο καταγράφηκε χθες, με τους συναδέλφους της νοσηλεύτριας να είναι εξοργισμένοι, δηλώνοντας απροστάτευτοι!
- Με τον πιο φρικτό τρόπο έληξε ο καβγάς του ζευγαριού
- Η άτυχη γυναίκα ήταν 45 ετών
- Το κακό έγινε στο Μεγαλοχώρι Τρικάλων και έχει σοκάρει την τοπική κοινωνία