Τέλος στο θρίλερ του Ολύμπου! Σώα στο νοσοκομείο η 35χρονη ορειβάτης που τραυματίστηκε σοβαρά!
- Μετά από πολλές ώρες αγωνιωδών προσπαθειών των Αρχών, η 35χρονη ορειβάτης βρίσκεται πια στο νοσοκομείο - Ο Όλυμπος παραλίγο να αποτελέσει θανάσιμη παγίδα
- Είχε τραυματιστεί μετά από πτώση στο λούκι του Στεφανιού σε υψόμετρο περίπου 2.800 μέτρων
- Πάνω από 10 άνδρες της ΕΜΑΚ αλλά και Super Puma συμμετείχαν στις προσπάθειες διάσωσής της
- Η Πυροσβεστική ανακοίνωσε τα ξημερώματα της Κυριακής πως η επιχείρηση διάσωσης ολοκληρώθηκε
- Όλο το χρονικό της υπόθεσης που ευτυχώς είχε αίσιο τέλος