ΕΚΤ: Να βγεί η Ελλάδα στις αγορές αλλά με λογικό επιτόκιο
H Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εκτιμά ότι η επιστροφή της Ελλάδος στις αγορές θα πρέπει να γίνει με "λογικό" επιτόκιο και με τρόπο που θα διασφαλίζει ότι το εγχείρημα θα έχει συνέχεια.
H Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εκτιμά ότι η επιστροφή της Ελλάδος στις αγορές θα πρέπει να γίνει με "λογικό" επιτόκιο και με τρόπο που θα διασφαλίζει ότι το εγχείρημα θα έχει συνέχεια.
Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που είχε μεταδώσει πριν από λίγες ημέρες το newsit.gr ότι η Ελλάδα βγαίνει στις αγορές.
Η Ελλάδα θα βγεί στις αγορές και αυτό θα γίνει το επόμενο δεκαπενθήμερο. Αυτό, είναι το σχέδιο της κυβέρνησης σύμφωνα με πληροφορίες και το σχέδιο είναι η έκδοση 5ετους ομολόγου και η άντληση 2 δισ ευρώ.