Ο Κωστής Χατζηδάκης απέρριψε τις κατηγορίες της αντιπολίτευσης για συγκάλυψη και αναγνώρισε «τίμια και ειλικρινά» ότι στο θέμα του ΟΠΕΚΕΠΕ «δεν τα καταφέραμε»
Πολλοί κάνουν λόγο για χαμένη ευκαιρία που βυθίζει και πάλι το ΠΑΣΟΚ στην εσωστρέφεια, ενώ επισημαίνουν ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης συνεχίζει να κινείται με βάση την παλαιά του τακτική
«Πώς είναι δυνατόν να θεωρούμαι συνεργός σε απιστία ως Υπουργός, για πράξεις που φέρονται ότι τελέστηκαν από διαχειριστές κρατικής περιουσίας ενώ δεν κατείχα καν την υπουργική ιδιότητα;»