Θεσσαλονίκη: Αναβλήθηκε η δίκη για την 17χρονη ΑμεΑ που την ξέχασαν στο λεωφορείο – «Θόλωσα, νόμιζα πως ήταν ασφαλής», λέει η μητέρα της
«Έκλαιγα με την εικόνα του παιδιού μου να περιμένει 2 ώρες στο λεωφορείο, μέσα στην κάψα, μόνο του», λέει συγκλονισμένη στο newsit.gr