ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Κατάληψη στην πρυτανεία του ΑΠΘ για τις φοιτητικές εστίες

Κατάληψη στο κτίριο διοίκησης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης έκαναν φοιτητές και μέλη του Συλλόγου Οικοτρόφων των φοιτητικών εστιών του ιδρύματος, διαμαρτυρόμενοι για την ειδοποίηση εκκένωσης δωματίου που κοινοποιήθηκε σε όσους έχουν ξεπεράσει την προβλεπόμενη στον κανονισμό παραμονή, που αντιστοιχεί στη διάρκεια των σπουδών τους συν δύο έτη (ν+2).
Κατάληψη στην πρυτανεία του ΑΠΘ για τις φοιτητικές εστίες

Φωτιά έξω από τη Θεσσαλονίκη

Αγροτοδασική έκταση και πουρνάρια καίει φωτιά που βρίσκεται σε εξέλιξη κοντά στον ορεινό οικισμό Λοφίσκος του δήμου Λαγκαδά, έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Φωτιά έξω από τη Θεσσαλονίκη

Νοτοπούλου: “Έπαθα πλάκα”!

"Προτεραιότητα μας είναι να φτιάξουμε μια προοδευτική συμμαχία στη Θεσσαλονίκη, γιατί με τρόμο και με θλίψη παρατηρώ τις παρουσιάσεις των ανθυποψηφίων μου που θέλουν να μας γυρίσουν πίσω στον σκοταδισμό".
Νοτοπούλου: “Έπαθα πλάκα”!

Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν πορεία για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Με πανό και τρικάκια και με το σύνθημα "ρίχνουμε άκυρο στο νομοσχέδιο" μαθητές συγκεντρώθηκαν σήμερα και στη Θεσσαλονίκη, στο Άγαλμα Βενιζέλου και έκαναν πορεία εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το Λύκειο.
Θεσσαλονίκη: Μαθητές έκαναν πορεία για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Θεσσαλονίκη: Ξήλωσαν σιδερένια πόρτα στην Πολυτεχνική του ΑΠΘ – Το ξέσπασμα του Κοσμήτορα [pics]

Άγνωστοι ξήλωσαν σιδερένια πόρτα στην είσοδο του τμήματος Τοπογράφων στην Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ. Οι δράστες αφού ξήλωσαν την πόρτα, την πέταξαν στον φωταγωγό του κτηρίου και απομακρύνθηκαν...
Θεσσαλονίκη: Ξήλωσαν σιδερένια πόρτα στην Πολυτεχνική του ΑΠΘ – Το ξέσπασμα του Κοσμήτορα [pics]

Συγγνώμη από εγγονό στρατιώτη της Βέρμαχτ για τα εγκλήματα των ναζί στη Θεσσαλονίκη

Με μια σκέψη στο μυαλό τους, “Ποτέ ξανά”, όπως αναγράφονταν άλλωστε και στα λευκά μπαλόνια πάνω από τα κεφάλια τους, εκατοντάδες άτομα συμμετείχαν στην πορεία μνήμης, με αφετηρία την πλατεία Ελευθερίας, για τα 76 χρόνια από την αναχώρηση του πρώτου συρμού από τον τότε Σιδηροδρομικό Σταθμό της πόλης, με Εβραίους και Εβραίες κατοίκους Θεσσαλονίκης, για το στρατόπεδο Άουσβιτς- Μπίρκεναου.
Συγγνώμη από εγγονό στρατιώτη της Βέρμαχτ για τα εγκλήματα των ναζί στη Θεσσαλονίκη