Αναλήψεις και καταθέσεις... γιοκ από αύριο στις τράπεζες. Αφορά σε συγκεκριμένα ποσά και τις συναλλαγές που γίνονταν εντός του καταστήματος. Τι άλλο... ξεχνάμε στα γκισέ λόγω της έξαρσης του κορονοϊού και πώς θα μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας.