Με κιτρινόμαυρα η Αυλωνίτου ψήφισε τροπολογία για το γήπεδο της ΑΕΚ και αποθεώθηκε
Ντυμένη στα κιτρινόμαυρα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ελένη Αυλωνίτου αναφώνησε πως “ψηφίζω τη σωτήρια τροπολογία του υπουργείου Υποδομών και περιμένω να βρεθώ μαζί με τους φιλάθλους της ΑΕΚ στο πρώτο της παιχνίδι μέσα στο στάδιο της Αγίας Σοφίας στη Νέα Φιλαδέλφεια….”