Τσίπρας σε Καζνέβ και ντε Μεζιέ: Εμείς τηρούμε τις δεσμεύσεις μας – Να κάνουν κι άλλοι το ίδιο
Τους υπουργούς Εσωτερικών της Γαλλίας Μπερνάρ Καζνέβ και της Γερμανίας Τόμας ντε Μεζιέ δέχτηκε την Παρασκευή (05.02.2016) το Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας. Το πρόβλημα αφορά όλη την Ευρώπη, είπε ο κ. Τσίπρας, με τους δυο υπουργούς να κάνουν λόγο για ειλικρινή διάλογο.