Το… blog του Μοσκοβισί “μήνυμα” στον Τσίπρα: Τίμα την υπογραφή σου για να πάρεις τα 2 δισ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που τα λέει. Είναι όμως η πρώτη φορά που τα γράφει. Στο blog του συγκεκριμένα. Μέσω αυτού, ο Πιέρ Μοσκοβισί στέλνει μήνυμα στην ελληνική κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα: να σεβαστούν το Μνημόνιο που υπέγραψαν αν θέλουν τη δόση των 2 δισ.