Τεχνολογία

Το Facebook αλλάζει για μία ακόμα φορά μετά από καταγγελίες

Η δημοφιλέστερη παγκοσμίως πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, αποφάσισε να αναδιαμορφώσει το χαρακτηριστικό «Trending» στην ιστοσελίδα της, ώστε οι αναρτήσεις να γίνονται πιο αυτοματοποιημένα, μετά από καταγγελίες ότι οι άνθρωποι που επέλεγαν τις προτεινόμενες σελίδες μεροληπτούσαν υπέρ του κόμματος των Συντηρητικών στις ΗΠΑ.

Οι περίπου 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook βλέπουν τα νέα και άλλα προτεινόμενα θέματα, τα οποία επιλέγονται τόσο με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όσο και από εργαζομένους στην εταιρεία. Σύμφωνα με τις αλλαγές, οι περιγραφές των ειδήσεων ή των ιστοριών δεν θα γράφονται πλέον από το προσωπικό, αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία.

Λίγους μήνες πριν, ένας πρώην δημοσιογράφος ο οποίος εργαζόταν στο Facebook, είχε καταγγείλει ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας «μεροληπτούν στα θέματα των ειδήσεων, προβάλλοντας περισσότερο αυτά που ενδιαφέρουν τους αναγνώστες που τάσσονται υπέρ των Συντηρητικών».

Σε ανάρτησή του, το Facebook είχε ανακοινώσει ότι από τη σχετική έρευνα που διεξήχθη γύρω από το θέμα, δεν βρέθηκαν στοιχεία ότι συνέβαινε κάτι τέτοιο.

Ωστόσο σε ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι έχει προβεί σε αλλαγές προκειμένου «η ομάδα του Facebook να παίρνει λιγότερες ατομικές αποφάσεις σχετικά με τα θέματα των ειδήσεων
 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 12
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber