Τεχνολογία

Έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώτες τηλεοπτικές διαφημίσεις του Google+

H Google, κυκλοφόρησε τις πρώτες τηλεοπτικές διαφημίσεις για το νέο της κοινωνικό, δίκτυο.

Με τίτλο “Μοιράσου το, όμως όπως και στην πραγματική ζωή” το πρώτο τηλεοπτικό σποτάκι της Google θέλει να δείξει στους χρήστες, όλες τις διαφορές που έχει το Google+ από το Facebook, σχετικά με την οργάνωση των φίλων του χρήστη, της οικογένειά, των γνωστών και των συναδέλφων σε διάφορους κύκλους, ενώ αναφέρεται και στην λειτουργία Hangouts.

Η Google κυκλοφορεί όλο και πιο συχνά τηλεοπτικές διαφημίσεις για τα νέα της προϊόντα γεγονός που δείχνει οτι θέλει να κερδίσει το ενδιαφέρον ακόμα περισσότερων χρηστών που δεν έχουν και πολύ καλές σχέσεις με τα smartphones ή τον υπολογιστή τους και γι’ αυτό τις προβάλει σε ώρες μεγάλης τηλεθέασης όπως είναι οι αγώνες ποδοσφαίρου.

Τέλος η εταιρία κυκλοφόρησε κι ένα βιντεάκι, το οποίο μέσα από μία ιστορία αγάπης κάνει επίδειξη των δυνατοτήτων του Google+.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις
Τα γυαλιά, όπως ανακοινώθηκε, υποστηρίζουν πολυτροπικές δυνατότητες, όπως αναγνώριση αντικειμένων, μετάφραση κειμένου, μέτρηση θερμίδων και καθημερινές ερωτήσεις και απαντήσεις
Τα γυαλιά της Xiaomi
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 12
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber