Κυριακή, 19 Μαΐ
23oC Αθήνα

Αχαΐα: Προχωρούν οι εργασίες του σιδηροδρόμου στη σήραγγα της Παναγοπούλας – ΦΩΤΟ

ΦΩΤΟ από το Tempo24
ΦΩΤΟ από το Tempo24

Οι εργασίες για τον σιδηρόδρομο και τη σύνδεση του Κιάτου με την Πάτρα προχωρούν με γοργούς ρυθμούς. Κάτι που άλλωστε το αποδεικνύουν και οι εικόνες από το τμήμα Ροδοδάφνη (Αίγιο) – Ψαθόπυργος και συγκεκριμένα τη σήραγγα της Παναγοπούλας.

Συγκεκριμένα τo έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 21,5 χλμ., από Χ.Θ. 91+500 έως Χ.Θ. 113+000, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος της γραμμής Αθήνας – Πάτρας.

ΦΩΤΟ από το Tempo24

ΦΩΤΟ από το Tempo24

Το προτεινόμενο έργο αποτελεί τμήμα του ευρύτερου προγράμματος εκσυγχρονισμού του άξονα Αθήνας-Πάτρας και αποσκοπεί στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας – Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες και 25’, μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως την Πάτρα. Επίσης, στην επέκταση του εκσυγχρονισμού του υπάρχοντος δικτύου σε μεγάλο μήκος του, πέραν του Κιάτου, καθώς και στην εξασφάλιση της διαλειτουργικότητάς του (ενιαίο εύρος γραμμής) με το βορείως της Αθήνας σιδηροδρομικό δίκτυο.Αναλυτικότερα στο παρόν έργο περιλαμβάνονται:

Η κατασκευή της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας, συμπεριλαμβανομένων των Cut & Cover εισόδων και εξόδων, με τις Η/Μ εγκαταστάσεις αυτών, χωματουργικές εργασίες ανοικτής γραμμής, τεχνικά έργα (Ανισόπεδες Διαβάσεις, Σιδηροδρομικές Γέφυρες κλπ)
υδραυλικά έργα προστασίας,
συντέλεση των απαλλοτριώσεων και επιτάξεων των αναγκαίων εκτάσεων,
κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου,
εργασίες αποκατάστασης θιγόμενου δικτύου κοινής ωφέλειας
εργασίες αρχαιολογίας

Η χρηματοδότηση του εργου γίνεται από εθνικούς πόρους και από 1-1-2014 από το Χρηματοδοτικό Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility) 2014-2020 ενώ το κόστος του έργου είναι 337 εκ. ευρώ.

ΦΩΤΟ από το Tempo24

Το έργο που ξεκίνησε το 2012 και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2018, περιλαμβάνει  μια σήραγγα στην περιοχή Παναγοπούλας, δύο κλάδων (μήκους 4.800 μ. περίπου έκαστος περιλαμβανομένων των τεχνικών cut&cover εισόδου και εξόδου και με συνδετήριες στοές ανά 500 μ.), με μία σήραγγα ενδιάμεσης προσβολής μήκους 500μ περίπου καθώς και 3 Σιδ/κές γέφυρες και 27 Aνισόπεδες διαβάσεις.

Πηγή: Tempo24

 

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε