Κεντρική Μακεδονία

Θεσσαλονίκη: Φύτρωσε μόνο του… δάσος από κάνναβη!

Περισσότερα από χίλια αυτοφυή δενδρύλλια κάναβης εντοπίστηκαν σε δύσβατη περιοχή κοντά στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και σύμφωνα με την αστυνομία ξεριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η «συστάδα αυτοφυών δενδρυλλίων» -για την ακρίβεια 1.080 στον αριθμό- βρέθηκε βόρεια της λίμνης Κορώνεια.

Σημειώνεται, ότι στα τέλη του περασμένου μήνα, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λαγκαδά είχαν εντοπίσει άλλα 1.725 δενδρύλλια κάνναβης σε παραλίμνια περιοχή του Δήμου Λαγκαδά.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κεντρική Μακεδονία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κεντρική Μακεδονία: Περισσότερα άρθρα