Παρασκευή, 3 Μαΐ
19oC Αθήνα

Κωνσταντίνος Ζέρβας: Οι προτεραιότητες της επόμενης 4ετίας και η δέσμευση για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Κωνσταντίνος Ζέρβας: Οι προτεραιότητες της επόμενης 4ετίας και η δέσμευση για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας διεκδικεί εκ νέου τη δημαρχεία στη Θεσσαλονίκη και εμφανίζεται ως το μεγάλο φαβορί. Ο ίδιος κάνει τον απολογισμό, αναλύει τις προτεραιότητες της επόμενης μέρας και αναφέρεται στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωσνταντίνος Ζέρβας, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα Mega» για το έργο του στην πόλη και για τις υποδομές που χρειάζεται να δοθεί προτεραιότητα. Ο κ. Ζέρβας μίλησε για το πέρας της 4ετίας και για το έργο που έχει κάνει στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

«Αυτά τα 4 χρόνια ήταν δύσκολα χρόνια. υπήρχε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα διοίκησης του Δήμου με την απλή αναλογική, παρόλα αυτά εμείς δεν χάσαμε ούτε μία μέρα, κι παρόλο που είχαμε την πανδημία, την ενεργειακή κρίση. Η Θεσσαλονίκη έθεσε την ατζέντα της πόλης, την ατζέντα του 2030, αναφορικά με τις υποδομές, την οικονομική ανάπτυξη και της ποιότητας ζωής. Δώσαμε μεγάλες μάχες. Το δίλημμα των εκλογών είναι αν θα έχουμε πισωγύρισμα ή την ατζέντα του 2030 για να πάει μπροστά η Θεσσαλονίκη», είπε αρχικά.

Ποιες θα είναι η προτεραιότητα εάν εκλεγεί; Ο κ. Ζέρβας επεσήμανε πως, «προτεραιότητα είναι η ολοκλήρωση των υποδομών, του μετρό, τα οδικά έργα, οι αναπλάσεις, το Μουσείο Ολοκαυτώματος. Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε την ανάπτυξη. Το κομμάτι της καθημερινότητας, πρέπει να βελτιώσουμε τις υποδομές για το κυκλοφοριακό πρόβλημα που υπάρχει. Και το θέμα της καθαριότητας απασχολεί».

Αναφορικά με το μετρό o κύριος Ζέρβας ανέφερε: «σήμερα περιμένουμε τον πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη, για να γίνει η υπογραφή μεταξύ της «Ελληνικό Μετρό» και της εταιρείας λειτουργίας, ίσως είναι το τελευταίο στάδιο. Εγκαινιάζεται ο σταθμός της Αγίας Σοφίας, δεν είναι πια εργοτάξιο. Η πόλη κλείνει τις πληγές της με το μετρό. Το 2ο εξάμηνο του 2024 θα είναι εφικτό να χρησιμοποιηθεί το μετρό».

Για τις αστικές συγκοινωνίες σχολίασε ο κ. Ζέρβας κλείνοντας: «Ο ΟΑΣΘ έχει κρατικοποιηθεί από το 2017 και βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης. Πρέπει να τελειώσει αυτή η ιστορία. Πρέπει να έχουμε ένα υγιές και βιώσιμο σύστημα αστικών συγκοινωνιών».

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις