Τοπικά Νέα

Λαμία: Οδηγός λεωφορείου κατέβασε μαθητή που δεν είχε εισιτήριο (Βίντεο)!

Ο διάλογος του μαθητή με τον οδηγό του λεωφορείου και οι δηλώσεις του πατέρα του, στην κάμερα...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Λίγη ανθρωπιά, ειδικά στις μέρες μας, δεν βλάπτει» λέει ο πατέρας του μαθητή με αφορμή τα όσα έζησε το παιδί του. Συγκεκριμένα ο μαθητής του Μουσικού Σχολείου Λαμίας όπως κάθε ημέρα στις 07:50 το πρωί ανέβηκε από την οδό Αβέρωφ στο αστικό λεωφορείο, που εκτελεί το δρομολόγιο Λαμία – Σταυρός, για να πάει στο σχολείο του.

Ο οδηγός του λεωφορείου, του ζήτησε την μαθητική ταυτότητα και ο μαθητής του είπε ότι την ξέχασε. Τότε ο οδηγός του είπε ότι πρέπει να πληρώσει εισιτήριο και όταν ο μαθητής του είπε ότι δεν έχει χρήματα, τον κατέβασε από το αστικό λεωφορείο. Δείτε τι είπε στην κάμερα ο πατέρας του μαθητή…

Πηγή: lamiareport.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα