Τοπικά Νέα

Ομάδα αντιεξουσιαστών έκανε κατάληψη σε τηλεοπτικό σταθμό στην Πάτρα!

Κατάληψη στον τηλεοπτικό σταθμό της Πάτρας "Super B" έκανε λίγο πριν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, στις 9.00 το βράδυ, ομάδα αντιεξουσιαστών, διαμαρτυρόμενοι για την εκκένωση του πρώην παραρτήματος του Πανεπιστημίου, έπειτα από επιχείρηση της Αστυνομίας.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι αντιεξουσιαστές σήκωσαν πανό στην είσοδο του σταθμού
ενώ μόλις ξεκίνησε το δελτίο ειδήσεων,
πρόβαλαν βίντεο με τα αιτήματά τους και τις αντιδράσεις τους για την εκκένωση του πρώην παραρτήματος.

Κατά τη διάρκεια της κατάληψης δεν έγιναν επεισόδια, ούτε υπήρξε επέμβαση της Αστυνομίας…

Διαβάστε ακόμα:

Ένας Τρικορφιώτης υποψήφιος στο Δήμο της Νέας Υόρκης

Λάρισα: “Μας πυροβόλησαν αρχαιοκάπηλοι!” – ΒΙΝΤΕΟ

Κέρκυρα: Δύο “χτυπήματα” της Αστυνομίας σε διακινητές ναρκωτικών – ΦΩΤΟ

Βρήκαν 42 κουτιά με λαθραία εμπορεύματα στο Δέλτα του Έβρου – ΦΩΤΟ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα