Σκύρος – Σέριφος: Πως κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού

ΑΠΕ ΜΠΕ

Με “όχημα” τον εγχώριο τουρισμό η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα της φετινής καλοκαιρινής σεζόν καθώς οι πληρότητες των καταλυμάτων κινήθηκαν στα επίπεδα του 80%.

«Στην πιο δύσκολη τουριστική χρονιά καταφέραμε να κρατήσουμε την τουριστική κίνηση του νησιού μας σχεδόν στα περσινά επίπεδα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η Σκύρος απευθύνεται παραδοσιακά σε Έλληνες επισκέπτες και σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα οικονομικές τιμές στη διαμονή και την εστίαση, δουλέψαμε στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού για την πλήρη και συνεπή εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων με παράλληλη αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον επισκέπτη», ανέφερε ο δήμαρχος Σκύρου, Νίκος Μαυρίκος, ενώ ο αρμόδιος για την τουριστική πολιτική του δήμου και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Γιάννης Ευγενικός, τόνισε ότι σταθερός στόχος είναι «η δημιουργία μιας αυθεντικής σκυριανής ταυτότητας που υπερβαίνει το κλασικό δίπτυχο ήλιος-θάλασσα αναδεικνύοντας τον φυσικό πλούτο και την πολιτισμική παράδοση του νησιού μας», ενώ στάθηκε στην άψογη υγειονομική εικόνα του νησιού.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου εμπόρων και επαγγελματιών Σερίφου, Γιώργος Νικολάου, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «αντιλαμβανόμενοι εγκαίρως ότι η τουριστική περίοδος θα είναι δύσκολη και με λίγους ξένους καταφέραμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας υπό την αιγίδα του δήμου Σερίφου και των υπόλοιπων φορέων του νησιού και να απευθυνθούμε σε ανθρώπους της επικοινωνίας και της διαφήμισης στοχεύοντας στο ελληνικό κοινό και προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα του νησιού μας». Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, «το αποτέλεσμα της καμπάνιας μας #Serifos2020#metaximas ήταν απόλυτα επιτυχημένο τόσο σε απήχηση σε πιο νεανικό κοινό αλλά και στο κοινό που στοχεύαμε 30-50, με ταυτόχρονη προσήλωση στα πρωτόκολλα και στην τήρηση των κανόνων πετυχαίνοντας σε μεγάλο βαθμό να τελειώσει η σεζόν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα».

Από την αρχή της περιόδου και τα δυο νησιά σχεδίασαν και υλοποίησαν ειδική καμπάνια προβολής στοχεύοντας σχεδόν αποκλειστικά στον εσωτερικό τουρισμό που ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αναδεικνύοντας κάποια βασικά χαρακτηριστικά όπως το πλήθος μη οργανωμένων παραλιών, που στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας αποτέλεσε συγκριτικό πλεονέκτημα.

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις

Σεισμός στη Σάμο: Βγήκαμε σε δρόμους και πλατείες, λέει ο δήμαρχος Δυτικής Σάμου

Σεισμός στη Σάμο: Βγήκαμε σε δρόμους και πλατείες, λέει ο δήμαρχος Δυτικής Σάμου

Ο ισχυρότατος σεισμός που συγκλόνισε τη Σάμο έβγαλε τον κόσμο από τα σπίτια του. Μία πρώτη περιγραφή της κατάστασης έδωσε ο Αλέξανδρος Λυμπερης, δήμαρχος Δυτικής ... Διαβάστε περισσότερα
Κορονοϊός – Θεσσαλονίκη: Ξέσπασε ο Ζέρβας για τις εικόνες συνωστισμού σε μπαρ στα Λαδάδικα!

Κορονοϊός – Θεσσαλονίκη: Ξέσπασε ο Ζέρβας για τις εικόνες συνωστισμού σε μπαρ στα Λαδάδικα!

Την εκτίμηση πως εάν χαθεί και η περίοδος των Χριστουγέννων στη «μάχη» έναντι του κορονοϊού «θα μιλάμε για μία κατάσταση οικονομικής ερήμωσης της πόλης» εξέφρασε ... Διαβάστε περισσότερα
Κορονοϊός: Πάνω από 1.500 πρόστιμα κατά τη διάρκεια ελέγχων το τελευταίο 24ωρο! Τι διαπιστώθηκε…

Κορονοϊός: Πάνω από 1.500 πρόστιμα κατά τη διάρκεια ελέγχων το τελευταίο 24ωρο! Τι διαπιστώθηκε…

Σε 4 ανήλθαν οι παραβάσεις λειτουργίας καταστημάτων και ιδιωτικών επιχειρήσεων, σε 200 για μετακίνηση σε απαγορευμένες ώρες και σε 1.357 για μη χρήση μάσκας, κατά ... Διαβάστε περισσότερα