Πέμπτη, 25 Απρ.
21oC Αθήνα

Γραφείο πολιτών και online εφαρμογή για την υποβολή αιτημάτων λειτουργεί από τον Δήμο Λαρισαίων

Γραφείο πολιτών και online εφαρμογή για την υποβολή αιτημάτων λειτουργεί από τον Δήμο Λαρισαίων
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Η λειτουργία του Γραφείου Πολιτών του Δήμου Λαρισαίων αλλά και η δωρεάν online εφαρμογής Novoville για την υποβολή και έλεγχο των αιτημάτων των πολιτών προς τον δήμο, ανακοινώθηκε σε συνέντευξη τύπου, από τον δήμαρχο Λαρισαίων Απόστολο Καλογιάννη.

Όπως σημειώθηκε στην συνέντευξη Τύπου, η υπηρεσία αυτή θα παραλαμβάνει τα αιτήματα, τις προτάσεις και κάθε άποψη των πολιτών, θα τα διαβιβάζει, μέσα από το ειδικό λογισμικό πρόγραμμα, στις αρμόδιες υπηρεσίες, θα συντονίζει και θα παρακολουθεί την πορεία του κάθε θέματος ως την τελική επίλυση, αλλά και θα ενημερώνει σχετικά κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη για την εξέλιξη του αιτήματος του.

Μεταξύ άλλων, τονίστηκε ότι η υπηρεσία θα συνεργάζεται και θα λειτουργεί σε καθημερινή βάση με συνεργείο που θα επεμβαίνει, με προτεραιότητα την άμεση αντιμετώπιση έκτακτων ή σοβαρών προβλημάτων που δηλώνονται ή καταγγέλλονται από τους πολίτες και αφορούν τις τεχνικές υποδομές της πόλης (οδικό δίκτυο, πεζοδρόμια, κράσπεδα ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, κοινόχρηστους χώρους, κ.λ.π.). Σημειώνεται πως το Γραφείο Πολιτών λειτουργεί στο ισόγειο του δημαρχείου της Λάρισας από τις 7 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ, ενώ ο πολίτης θα έχει τις δυνατότητες για την υποβολή των αιτημάτων του: α) τηλεφωνικά στο 2413-500-400 με αστική χρέωση. β) με την εφαρμογή novoville που μπορεί να κατεβάσει ο πολίτης δωρεάν στο smartphone ενσωματώνοντας και φωτογραφία γ) μέσω της φόρμας αιτημάτων στο site του Δήμου Λαρισαίων. δ) αυτοπροσώπως στο Γραφείο Πολιτών στο ισόγειο του δημαρχείου. ε) Εγγράφως στο πρωτόκολλο του Δήμου.

«Το Γραφείο Πολιτών καθίσταται ο μοναδικός αποδέκτης αιτημάτων από τον πολίτη αλλά ταυτόχρονα και ο μοναδικός κόμβος από τον οποίο ανατίθενται αυτόματα στα αρμόδια τμήματα του δήμου η υλοποίησή τους» είπε ο κ. Καλογιάννης και συμπλήρωσε ότι «Ο πολίτης δεν θα ταλαιπωρείται πλέον αναζητώντας ποιος είναι αρμόδιος για το αίτημα του, ποια είναι η τύχη του αιτήματός του κλπ αλλά θα απευθύνεται σε ένα σημείο εξυπηρέτησης, το Γραφείο Πολιτών.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο Λαρισαίων, με την συγκεκριμένη υπηρεσία η δημοτική Αρχή θα έχει συνολική εικόνα των αιτημάτων που υποβάλλονται, θα γνωρίζει για την εξέλιξη μέχρι και την υλοποίησή των αιτημάτων, ενώ θα παρέχονται στατιστικά, διαδραστικοί χάρτες και πληθώρα άλλων δεδομένων που θα βοηθήσουν στην λήψη αποφάσεων για την αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου.

«Η πρώτη εικόνα που εισπράττει το Γραφείο Πολιτών από τους δημότες, είναι πολύ θετική. Στις περιπτώσεις που το γραφείο επικοινώνησε μαζί τους για να τους ενημερώσει σχετικά με την εξέλιξη των αιτημάτων τους, στη πλειοψηφία τους εξέφρασαν την ευχαρίστησή τους- και μάλιστα την έκπληξή τους- που πλέον ο δήμος Λαρισαίων μεριμνά για την ενημέρωση των δημοτών του. Την εικόνα αυτή, μεταφέρουν και οι δημοτικοί σύμβουλοι που έρχονται σε επαφή καθημερινά με πολίτες, που δείχνουν ικανοποιημένοι με την διευθέτηση και επίλυση των αιτημάτων τους. Μάλιστα, ακόμα και σε περιπτώσεις που το αίτημα δεν εξελισσόταν όσο γρήγορα περίμεναν οι δημότες ή όταν δεν είναι καν στη δικαιοδοσία του δήμου, η ενημέρωση του πολίτη αποδείχτηκε πολύ σημαντική, καθώς με αυτό τον τρόπο αποφύγαμε άσκοπες εντάσεις, καθώς έγινε αντιληπτό πως η όποια καθυστέρηση, δεν ήταν θέμα αδιαφορίας των υπηρεσιών του Δήμου» είπε ο δήμαρχος Λαρισαίων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Θεσσαλία Τελευταίες ειδήσεις