Τοπικά Νέα

Θεσσαλονίκη: Πρωτιά Τσερμενίδη στις εκλογές για εκπρόσωπο εργαζομένων στο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ!

Ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, εκλέχτηκε να εκπροσωπεί τους 2.300 απασχολούμενους του οργανισμού στο νέο ΔΣ του κρατικού πλέον φορέα. Όπως δήλωσε...
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

ο κ. Τσερμενίδης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, προτεραιότητα και θέση του παραμένει η υπεράσπιση και διαφύλαξη των συμφερόντων των εργαζομένων στον οργανισμό, αλλά και της πορείας του ίδιου του ΟΑΣΘ.

Κατά τον ίδιο, στις εκλογές που διενεργήθηκαν στο διήμερο από 27/9, προσήλθαν να ψηφίσουν 1.712 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, με τα έγκυρα να ανέρχονται σε 1.636, τα άκυρα σε 44 και τα λευκά σε 32. Ο κ. Τσερμενίδης έλαβε 1.267 ψήφους, έναντι 143 του Αβραάμ Κιοπάσογλου, 113 του Νικήτα Τσαρίδη και ισάριθμων ψήφων του Αλέξη Γεωργιάδη.

Υπενθυμίζεται ότι τα υπόλοιπα μέλη στο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ είναι: ο πρόεδρος, Στέλιος Παππάς, ο διευθύνων σύμβουλος, Σάββας Παναγιωτίδης, ο Ακρίτας Καϊδατζής, ο Μανώλης Λαμτζίδης, ο Φώτης Μπίμπασης, η Όλγα Γιάννη, η Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου, Καλυψώ Γούλα και ο Περιφεριακός Σύμβουλος της ΠΚΜ, Γαβριήλ Αβραμίδης.

Πηγή: thestival.gr – Με πληροφορίες από ΑΠΕ ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα