“Δε χρειάζεται να κάνω δίδυμο που θα εκφράζει την κεντροδεξιά” είπε η Ντόρα Μπακογιάννη στο δελτίο του ALTER.
Κίνηση στους δρόμους: Στο «κόκκινο» Κηφισός, κέντρο και Λεωφόρος Αθηνών - Καθυστερήσεις σε Αττική οδό και Ποσειδώνος
“Δε χρειάζεται να κάνω δίδυμο που θα εκφράζει την κεντροδεξιά” είπε η Ντόρα Μπακογιάννη στο δελτίο του ALTER.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ