Υγεία

Διαδώστε!… Ζουν περισσότερο όσοι απολαμβάνουν μπύρα, κρασί και σοκολάτα!

Η επιστήμη μας δικαίωσε! Μια νέα επιστημονική μελέτη συμπέρανε ότι όσοι πίνουν μπύρα και κρασί και τρώνε σοκολάτα εξακολουθούν να ζουν μια μακρά και υγιή ζωή.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η έρευνα -με επικεφαλής την καθηγήτρια Joanna Kaluza, από το Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας- διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που απολάμβαναν μπύρα, κρασί και σοκολάτα (στο πλαίσιο μιας διατροφής πλούσιας σε φρούτα και λαχανικά, φυσικά) είναι κατά 20% λιγότερο πιθανό να πεθάνουν πρόωρα σε σύγκριση με εκείνους που καταναλώνουν πολύ κόκκινο κρέας επεξεργασμένα τρόφιμα.

Διαβάστε περισσότερα στο Iatropedia.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Υγεία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Υγεία: Περισσότερα άρθρα
Διατροφή: Γιατί ο κλινικός διαιτολόγος είναι ο ειδικός που πρέπει να την καθοδηγεί
Η διατροφική παρέμβαση απαιτεί εξειδικευμένη επιστημονική γνώση, εξατομίκευση και κλινική εμπειρία, ενώ ο γιατρός και ο διαιτολόγος έχουν διαφορετικούς αλλά συμπληρωματικούς ρόλους στη φροντίδα υγείας
Πηγή φωτό: iStock
Κότσι, πόνος στο πέλμα και αστράγαλος: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις παθήσεις του ποδιού
Οι συχνότερες παθήσεις του άκρου ποδός, τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε και οι νέες ελάχιστα επεμβατικές τεχνικές που επιτρέπουν ταχύτερη επιστροφή στην καθημερινότητα.
Πηγή φωτό: iStock