Υγεία

Διαβήτης: Τι έδειξε νέα έρευνα σχετικά με τα φρούτα και το σάκχαρο

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ακόμα και μια μέτρια αύξηση της ποσότητας φρούτων και λαχανικών που καταναλώνετε καθημερινά μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή του διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε διαδικτυακά στην επιστημονική επιθεώρηση The BMJ.

Από μια πολύ μεγαλύτερη μελέτη που περιελάμβανε περίπου 340.000 άτομα από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, οι επιστήμονες επέλεξαν 9.754 συμμετέχοντες που είχαν πρόσφατα διαγνωστεί με διαβήτη εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον.

Διαβάστε περισσότερα στο Iatropedia.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Υγεία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Υγεία: Περισσότερα άρθρα
Διατροφή: Γιατί ο κλινικός διαιτολόγος είναι ο ειδικός που πρέπει να την καθοδηγεί
Η διατροφική παρέμβαση απαιτεί εξειδικευμένη επιστημονική γνώση, εξατομίκευση και κλινική εμπειρία, ενώ ο γιατρός και ο διαιτολόγος έχουν διαφορετικούς αλλά συμπληρωματικούς ρόλους στη φροντίδα υγείας
Πηγή φωτό: iStock
Κότσι, πόνος στο πέλμα και αστράγαλος: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις παθήσεις του ποδιού
Οι συχνότερες παθήσεις του άκρου ποδός, τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε και οι νέες ελάχιστα επεμβατικές τεχνικές που επιτρέπουν ταχύτερη επιστροφή στην καθημερινότητα.
Πηγή φωτό: iStock