Υγεία

Καφές: Πώς συνδέεται με τον καρκίνο του παχέος εντέρου

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι ο καφές μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της νόσου του Πάρκινσον, του διαβήτη και του καρκίνου, κάτι που οι επιστήμονες εκτιμούν πως οφείλεται στην μεγάλη περιεκτικότητα αντιοξειδωτικών στον καφέ ή μικροβίων στο έντερο.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μια επιστημονική μελέτη του 2015 διαπίστωσε ότι η κατανάλωση 2-3 φλιτζανιών καφέ την ημέρα μπορεί να είναι εξαιρετικά επωφελής για τους ανθρώπους που αναρρώνουν από καρκίνο του παχέος εντέρου.

Διαβάστε περισσότερα στο Iatropedia.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Υγεία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Υγεία: Περισσότερα άρθρα
Διατροφή: Γιατί ο κλινικός διαιτολόγος είναι ο ειδικός που πρέπει να την καθοδηγεί
Η διατροφική παρέμβαση απαιτεί εξειδικευμένη επιστημονική γνώση, εξατομίκευση και κλινική εμπειρία, ενώ ο γιατρός και ο διαιτολόγος έχουν διαφορετικούς αλλά συμπληρωματικούς ρόλους στη φροντίδα υγείας
Πηγή φωτό: iStock
Κότσι, πόνος στο πέλμα και αστράγαλος: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις παθήσεις του ποδιού
Οι συχνότερες παθήσεις του άκρου ποδός, τα συμπτώματα που δεν πρέπει να αγνοήσετε και οι νέες ελάχιστα επεμβατικές τεχνικές που επιτρέπουν ταχύτερη επιστροφή στην καθημερινότητα.
Πηγή φωτό: iStock