Το 1979, η σκηνοθέτις και ακτιβίστρια Jean Kilbourne κυκλοφόρησε το ντοκιμαντέρ “Killing Us Softly: Advertising’s Image of Women”.
Ήταν ένα ντοκιμαντέρ-σταθμός για την “σεξουαλικοποίηση” της εικόνας της γυναίκας όπως αυτή προβάλλεται από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και το πώς επηρεάζει αρνητικά την κοινωνία.
Δεδομένου του γεγονότος ότι τα μέσα ενημέρωσης δεν έπαψαν ποτέ να “χειρίζονται” την γυναικεία εικόνα σαν να επρόκειτο για κάποιο αντικείμενο, εξαπλώθηκε σταδιακά η χρήση ψηφιακών εργαλείων επεξεργασίας αυτής της εικόνα. Έτσι, το εν λόγω ντοκιμαντέρ ανανεώθηκε τρεις φορές από το 1979 ώστε να είναι συμβατό με την τρέχουσα πραγματικότητα.