Ειδήσεις ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ Λίγα Σύννεφα 35 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Αυξάνονται όσοι επιλέγουν το διαδίκτυο για να ενημερωθούν

Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 19.03.2012 | 22:54
Πρώτη δημοσίευση: 19.03.2012 | 22:54

Μολονότι ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν, κυρίως λόγω των υπηρεσιών ίντερνετ στα κινητά τηλέφωνα και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης επωφελούνται ελάχιστα σε σχέση με τους ιντερνετικούς ομίλους, σύμφωνα με μια έκθεση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα τις ΗΠΑ.

  "Ο τομέας της πληροφόρησης δεν έχει αναπτύξει ένα νέο μοντέλο και έχει χάσει έδαφος απέναντι στους αντιπάλους του, του τομέα της τεχνολογίας", σημειώνεται στην έκθεση "H κατάσταση των μέσων πληροφόρησης το 2012" του ινστιτούτου ερευνών Pew. "Υπάρχουν όμως ολοένα και περισσότερες ενδείξεις ότι η θέση της πληροφορίας στη ζωή των ανθρώπων γίνεται συνεχώς μεγαλύτερη. Αυτό θα μπορούσε να είναι σωτήριο για το μέλλον της δημοσιογραφίας", τονίζει το ινστιτούτο.

    Σχεδόν ένας στους τέσσερις Αμερικανούς (27%) ενημερώνεται πλέον μέσω του κινητού τηλεφώνου. Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter παίζουν ακόμη περιορισμένο ρόλο στη διακίνηση της πληροφορίας: το 9% της κίνησης στις πληροφοριακές ιστοσελίδες προέρχεται από το Facebook, το Twitter και άλλα τέτοια δίκτυα ενώ το 21% προέρχεται από την Google.

    "Τα μέσα ενημέρωσης έχουν μια περίφημη ευκαιρία στον τομέα των κινητών τηλεφώνων και των κοινωνικών δικτύων. Αλλά θα πρέπει να καταλάβουν τη συμπεριφορά του κοινού και να αναπτύξουν σωστά τεχνολογικά και οικονομικά μοντέλα", δήλωσε η Έιμι Μίτσελ.

    Οι κολοσσοί του διαδικτύου, όπως οι AOL, Facebook, Google, Yahoo! και Microsoft αποκόμισαν το 68% των ιντερνετικών διαφημίσεων το 2011. Αντιθέτως, οι ιστοσελίδες πληροφοριών πάσχουν από έλλειψη διαφημίσεων. Σύμφωνα με την έκθεση, περίπου 100 αμερικανικές εφημερίδες ετοιμάζονται να μετατρέψουν τις ιστοσελίδες τους σε συνδρομητικές, ακολουθώντας το παράδειγμα της New York Times και άλλων 150 εφημερίδων που ζητούν συνδρομή προκειμένου να μπορέσει ο αναγνώστης να τις επισκεφθεί.




Tags: FACEBOOK


   Διαδώστε αυτό το άρθρο