Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΒΑΣΕΙΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ 28 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Το «Κάτι ψήνεται» ψήνει τους «8»!

Γρηγόρης Μελάς |
Το «Κάτι ψήνεται» ψήνει τους «8»!
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 17.11.2010 | 15:33
Πρώτη δημοσίευση: 17.11.2010 | 15:33

Όταν έκανε την εμφάνισή του στο τηλεοπτικό τοπίο κάποιοι το θεώρησαν εύκολο αντίπαλο. Τελικά όμως, το «Κάτι ψήνεται» απέδειξε ότι ήρθε για να… ψήσει τους απέναντι.

Οι οποίοι σημειωτέον, δεν είναι καθόλου εύκολοι αντίπαλοι αφού απέναντι από το ριάλιτι μαγειρικής του ALPHA προβάλλονται οι «8», δηλαδή τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των υπόλοιπων καναλιών.
Μπορεί λοιπόν να βρισκόμαστε στην αρχή της φετινής σεζόν αλλά φαίνεται ότι τα στελέχη της Κάντζας έχουν δώσει το πράσινο φως στο «Κάτι ψήνεται» και για την επόμενη χρονιά. Ο λόγος είναι απλός: οι υψηλές τηλεθεάσεις που έχει σημειώσει το ριάλιτι μαγειρικής στον ένα μήνα της φετινής τηλεοπτικής παρουσίας του.

Σύμφωνα λοιπόν με τα νούμερα τηλεθέασης της AGB, από τις 4 Οκτωβρίου μέχρι τις 12 Νοεμβρίου, το «Κάτι ψήνεται» βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης στο νεανικό κοινό που είναι και το ζητούμενο στο κανάλι της Κάντζας. Το ριάλιτι μαγειρικής έχει καταφέρει να βρίσκεται πιο πάνω και από το δελτίο του STAR που ως γνωστό αποβλέπει στο συγκεκριμένο κοινό.
Ακόμα όμως και στο γενικό σύνολο τηλεθέασης το «Κάτι ψήνεται» στέκεται δυνατά απέναντι στα δελτία ειδήσεων κερδίζοντας την τρίτη θέση, μετά το MEGA και το ALTER, ξεπερνώντας και με διαφορά τα δελτία ΑΝΤ1 και STAR.

Πάμε να δούμε όμως με αριθμούς τα όσα προκύπτουν από τα στοιχεία τηλεθέασης της AGB.

Πρόγραμμα Γενικό σύνολο Νεανικό κοινό
ΚΑΤΙ ΨΗΝΕΤΑΙ ALPHA 16,5 19,4
MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ 24,6 17,6
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1 12,1 11,0
STAR ΕΙΔΗΣΕΙΣ 11,5 18,8
ALTER ΕΙΔΗΣΕΙΣ 18,3 11,0

Στο σημείο αυτό αξίζει να επισημάνουμε την πτωτική πορεία στην τηλεθέαση σε πολλές ενημερωτικές εκπομπές. Σε χθεσινό μάλιστα άρθρο του Newsit  τονίσαμε την έλλειψη δελτίων ειδήσεων από το «Top 20» της προηγούμενης βδομάδας. Το ότι προγράμματα πριν από τα δελτία ειδήσεων αλλά και μετά από αυτά καταφέρνουν να σημειώσουν υψηλότερες τηλεθεάσεις, αποδεικνύει ότι οι τηλεθεατές παρακολουθούν τηλεόραση πριν και μετά τα δελτία. Την ώρα των δελτίων όμως… κλείνουν τις τηλεοράσεις τους. Κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να απασχολήσει τους υπεύθυνους των καναλιών γιατί αποδεικνύει ότι το μοντέλο ειδήσεων δεν ενδιαφέρει τους τηλεθεατές.
 
Γρηγόρης Μελάς
Γρηγόρης Μελάς


   Διαδώστε αυτό το άρθρο