Τεχνολογία

WhatsApp: 63 δισεκατομμύρια μηνύματα μόνο την παραμονή της Πρωτοχρονιάς!

Πάνω από 63 δισεκατομμύρια μηνύματα έστειλαν οι χρήστες του WhatsApp την παραμονή της πρωτοχρονιάς σε όλο τον κόσμο

Όπως είναι λογικό οι υπηρεσίες μηνυμάτων κατά την περίοδο των εορτών παίρνουν φωτιά και αυτό φαίνεται από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Facebook σχετικά με την  εφαρμογή WhatsApp.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Facebook, μόνο την Πρωτοχρονιά στάλθηκαν μόνο μέσω WhatsApp 63 δισ. μηνύματα από τα οποία τα 14 δισ. ήταν μόνο στην Ινδία, τα 8 δισ. μηνύματα συνοδεύονταν από εικόνες, ενώ τα 2.5 δισεκατομμύρια περιείχαν και video,.
Το περασμένο έτος το Facebook είχε ανακοινώσει ότι μέσα από τις δύο εφαρμογές δωρεάν επικοινωνίας που έχει στην κατοχή του, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο (το Messenger και το WhatsApp) οι χρήστες στέλνουν περισσότερα από 60 δισεκατομμύρια μηνύματα σε καθημερινή βάση ενώ το Φεβρουάριο του 2016, μόνο οι μέσα από το WhatsApp στέλνονταν 42 δισεκατομμύρια μηνύματα σε τα καθημερινή βάση.
 
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις
Τα γυαλιά, όπως ανακοινώθηκε, υποστηρίζουν πολυτροπικές δυνατότητες, όπως αναγνώριση αντικειμένων, μετάφραση κειμένου, μέτρηση θερμίδων και καθημερινές ερωτήσεις και απαντήσεις
Τα γυαλιά της Xiaomi
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 12
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber