Ελλάδα

Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου Ομίλου ΟΤΕ: Η “καρδιά” των τηλεπικοινωνιών της χώρας

Από τη στιγμή που θα παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην επικοινωνία μας, το αίτημά μας θα περάσει από την "καρδιά" του Ομίλου ΟΤΕ, το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου (NMC - Network Management Center).

Από εκεί αντιμετωπίστηκαν πάνω από 70.000 περιστατικά μόνο το 2015, με την πλειονότητα των κρίσιμων βλαβών να επιδιορθώνονται σε λιγότερο από 2 ώρες. Πρόκειται ουσιαστικά για τον “πύργο ελέγχου” του τηλεπικοινωνιακού δικτύου του Ομίλου ΟΤΕ, καθώς αποτελεί το τμήμα όπου γίνεται η διαχείριση όλων των υπηρεσιών 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.

Από τον πρόσφατα ανακαινισμένο χώρο, 125 μηχανικοί τηλεπικοινωνιών ελέγχουν και διασφαλίζουν, 24 ώρες το 24ωρο, τη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη από τη χρήση των υπηρεσιών, που προσφέρουν τα δίκτυα σταθερής και κινητής. Έχουν υπό την επίβλεψή τους περισσότερους από 1.800 χώρους τηλεπικοινωνιακών εγκαταστάσεων, 5.400 καμπίνες (τα γνωστά σε εμάς ΚΑΦΑΟ), 1.200 ψηφιακά κέντρα, 15.000 DSLAMs, πάνω από 10.000 σταθμούς βάσης κινητής τηλεφωνίας, 12.000 κόμβους οπτικής και 15.000 κόμβους ασυρματικής μετάδοσης.

Με το που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, οι μηχανικοί του NMC, αφού διερευνήσουν τα αίτια, ξεκινούν τις ενέργειες αποκατάστασης μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης. Στην προσπάθεια αυτή συμβάλλουν ταυτόχρονα οι 3 Περιφερειακές Διαχειρίσεις (Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο) και τα τμήματα Υποστήριξης Δικτύου. Στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει δυνατότητα αποκατάστασης των υπηρεσιών από απόσταση, ειδοποιούνται οι τεχνικοί της περιοχής, για να επέμβουν στο σημείο. Μόνο την περασμένη χρονιά, το Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου Ομίλου ΟΤΕ εντόπισε περισσότερα από 70.000 περιστατικά, τα οποία διαχειρίστηκε άμεσα.

«Το NMC έχει την ευθύνη επίβλεψης του συνόλου των συστημάτων και υπηρεσιών του Ομίλου ΟΤΕ, τη διαχείριση τεχνικών προβλημάτων σε 1ο επίπεδο και το συντονισμό για την αντιμετώπισή τους», όπως εξηγεί ο Κώστας Παπαϊωάννου που εργάζεται στο NMC από το 2003.

«Βασικός μας στόχος είναι η πρόληψη βλαβών. Όμως η αντίδρασή μας στα πιθανά προβλήματα είναι άμεση», σχολιάζει ο Κώστας, αναφερόμενος στον μηχανισμό, που ενεργοποιείται σε περίπτωση βλάβης. «Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την αδιάλειπτη και ποιοτική λειτουργία των δικτύων, για να διατηρούμε πάντα τα ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά όλων των υπηρεσιών που απολαμβάνουν οι πελάτες μας. Γι’ αυτό η πλειονότητα των κρισίμων βλαβών αντιμετωπίζεται σε λιγότερο από 2 ώρες».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Δωρεάν θεραπείες κατά της παχυσαρκίας από το Σεπτέμβριο: Τι αλλάζει στην Ελλάδα
Η παχυσαρκία, που μέχρι πρότινος θεωρούνταν κυρίως ατομική ευθύνη ή αισθητικό ζήτημα, αναγνωρίζεται πλέον ως χρόνια νόσος με σοβαρές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία και το σύστημα υγείας
Δωρεάν θεραπείες κατά της παχυσαρκίας από το Σεπτέμβριο: Τι αλλάζει στην Ελλάδα 2