Τεχνολογία

Δείτε τα πιο περίεργα αποτελέσματα έρευνας πάνω στους χρήστες smartphone.

Σίγουρα μία πολύ περίεργη έρευνα έκανε η ιστοσελίδα Match.com, σχετικά με την συμπεριφορά των χρηστών ανάλογα με τον τύπο συσκευής που χρησιμοποιούν.

Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας που έκανε η ιστοσελίδα Match. com, το 62% των χρηστών Android συσκευών είχαν σεξουαλική επαφή στο πρώτο ραντεβού, όταν την ίδια ώρα ισχύει το ίδιο για το 57% των χρηστών iPhone και το 48% των χρηστών Blackberry.

Επίσης η έρευνα έδειξε οτι οι χρήστες iPhone το πιο πιθανό είναι να βγουν ραντεβού με κάποιον από τον επαγγελματικό τους χώρο και θα περιμένουν να περάσει μια μέρα για να πάρουν τηλέφωνο όταν για την ίδια περίπτωση οι χρήστες Android και BlackBerry, θα περιμένουν 2-3 μέρες.

Η έρευνα έδειξε επίσης οτι το 72% των χρηστών BlackBerry πίνουν στο πρώτο ραντεβού, το 55% των χρηστών Android έχουν κάνει one-night stand και τέλος το 67% των χρηστών Android συσκευών δήλωσαν πως έχουν ερωτευθεί με μία πρώτη ματιά.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις
Τα γυαλιά, όπως ανακοινώθηκε, υποστηρίζουν πολυτροπικές δυνατότητες, όπως αναγνώριση αντικειμένων, μετάφραση κειμένου, μέτρηση θερμίδων και καθημερινές ερωτήσεις και απαντήσεις
Τα γυαλιά της Xiaomi
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 12
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber