Η Fiat τη δεκαετία του 1990 είχε πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα, όντας στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού.
Ωστόσο η πορεία της επηρεάστηκε από τις στρατηγικές που ακολούθησε, σε κεντρικό επίπεδο, με αποτέλεσμα να περιοριστεί σε χαμηλές θέσεις και τώρα να έχει αρχίσει την ανοδική πορεία, όντας στη 12η θέση της αγοράς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ιταλική εταιρεία που είναι μετρ στην κατασκευή αυτοκινήτων πόλης, πέρασε από αρκετούς κλυδωνισμούς στον όμιλό της, ωστόσο τώρα, στον τεράστιο όμιλο της Stellantis έχει βρει το δρόμο της, την σχεδιαστική της ταυτότητα και έχει θέσει στόχους.
Το νέο 500 άνοιξε ξανά ο δρόμο της επιτυχίας, ήρθε το μεγαλύτερο 600 να προστεθεί στα B-SUV, το Panda ήταν σημείο αναφοράς, όμως το νέο Grande Panda ήρθε να αλλάξει τα δεδομένα.
Το μοντέλο το οδήγησα στην Ιταλία, το είδα και στην Ελλάδα, θα το οδηγήσω ξανά, και είναι ένα αυτοκίνητο που ναι μεν μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη με άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis (π.χ. νέο Citroen C3), εντούτοις έχει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, μέσα κι έξω και δε μοιάζει σε τίποτα με τα άλλα μοντέλα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το ισχυρό Made in Italy και το Grande, που είναι μια λέξη που τη λένε πάρα πολλοί, υποδηλώνοντας το μεγάλο, είναι δύο στοιχεία που θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις πωλήσεις του μοντέλου.
Όπως επίσης ότι θα προσφέρεται ως υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και 110 ίππους και τιμή 20.800 ευρώ, ως ηλεκτρικό με 113 ίππους και 320 χλμ. αυτονομία (τιμή 25.800 ευρώ, χωρίς κρατική επιδότηση) και από τον Σεπτέμβριο και ως αμιγώς βενζινοκίνητο.
Έρχεται και το διαφημιστικό με τον Τζαμαϊκανό Shaggy να μεθερμηνεύει το τραγούδι του Boombastic σε Pandastic, και νομίζω ότι θα τραβήξει την προσοχή του αγοραστικού κοινού όλων των ηλικιών και ειδικά των νεότερων.
Αυτό το μοντέλο ναι, πηγαίνει για best seller, όντας στην πιο δημοφιλή κατηγορία της αγοράς στην Ελλάδα, όπου τα B–SUV έχουν το 35% της αγοράς και συνεχώς το αυξάνουν.
Και ναι, το νέο Grande Panda ξαναβάζει τη Fiat στο μεγάλο όγκο πωλήσεων και είναι ικανό να την ανεβάσει ψηλά.