Με μια ασυνήθιστη προσέγγιση για κατασκευαστική εταιρεία, ο Όμιλος AKTOR παρουσίασε τη νέα εταιρική καμπάνια «Θα σέβεσαι!», επιλέγοντας να προσεγγίσει το κοινό με έναν τρόπο που ξεφεύγει από τα κλασικά πρότυπα της εταιρικής προβολής.
Στόχος είναι να αναδειχθούν τόσο τα έργα και οι επιδόσεις του Ομίλου όσο και να αποτυπωθεί με φρεσκάδα η στρατηγική κατεύθυνση ενός οργανισμού που επενδύει στην ανάπτυξη και τη βελτίωση της καθημερινότητας για όλους.
Η καμπάνια στηρίζεται σε δύο τηλεοπτικά σποτ που αξιοποιούν το χιούμορ για να φωτίσουν διαφορετικές πτυχές της δραστηριότητας του Ομίλου. Το πρώτο, με τους Γιάννη Μπέζο και Ναταλία Τσαλίκη, εστιάζει στο πρόγραμμα υποτροφιών του Ομίλου AKTOR, το οποίο είναι το μεγαλύτερο του είδους του στην Ελλάδα. Μέσα από μια ανάλαφρη οικογενειακή ιστορία, αναδεικνύεται η επένδυση στη νέα γενιά και η συμβολή του Ομίλου στην αντιμετώπιση του brain drain, υπογραμμίζοντας το ανθρώπινο πρόσωπο της επιχειρηματικότητας και της οικονομικής ανάπτυξης.
Το δεύτερο σποτ αναδεικνύει τη συμβολή του Ομίλου σε έργα που άλλαξαν την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών, μέσα από τις «αναμνήσεις» του πρωταγωνιστή. Από το Μετρό Θεσσαλονίκης και το αεροδρόμιο «Μακεδονία», μέχρι τον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου και το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, η αφήγηση συνδυάζει νοσταλγία και χιούμορ για να δείξει ότι η πρόοδος γίνεται χειροπιαστή μέσα από υποδομές που αναβαθμίζουν τις ζωές και την καθημερινότητα των ανθρώπων.
Πίσω από το χιουμοριστικό ύφος της καμπάνιας αποτυπώνεται η στρατηγική του Ομίλου AKTOR, ο οποίος διαθέτει εμπειρία δεκαετιών και ισχυρή παρουσία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, στηρίζοντας την ανάπτυξη και τη περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Με ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα για στρατηγικές επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια, έργα παραχώρησης και ΣΔΙΤ και την ολοκληρωμένη διαχείριση εγκαταστάσεων, ο Όμιλος επιβεβαιώνει έμπρακτα ότι αποτελεί δύναμη εξέλιξης στην οικονομία, δημιουργώντας αξία για μετόχους, εργαζόμενους και τοπικές κοινότητες. Η αξιοπιστία, η υπευθυνότητα και η βιωσιμότητα αποτελούν τις σταθερές αρχές που διέπουν τη λειτουργία του του, ενώ η καινοτομία στην επικοινωνία – όπως αποτυπώνεται στην καμπάνια «Θα σέβεσαι!» – ενισχύει την εξωστρέφεια και τον διάλογο με την κοινωνία.
Η επιλογή του χιούμορ αντανακλά το σύγχρονο πρόσωπο ενός Ομίλου που θέλει να έρθει πιο κοντά στο κοινό και να δείξει ότι κάθε έργο, κάθε επένδυση, κάθε νέα θέση εργασίας είναι μέρος ενός ευρύτερου οράματος: μιας Ελλάδας που εξελίσσεται, που κρατά το ταλέντο της στο εσωτερικό και που επενδύει σε ένα βιώσιμο μέλλον.
Με την καμπάνια «Θα σέβεσαι!», ο Όμιλος AKTOR συνδέει τη στρατηγική του ανάπτυξη με μια νέα γλώσσα επικοινωνίας που θυμίζει σε όλους μας ότι η πρόοδος είναι εδώ, με σεβασμό στην κοινωνία και το περιβάλλον.