Βέροια και SKODA Ξάνθη προσέφεραν γκολ και θέαμα στο Δημοτικό Στάδιο Βέροιας, με τους γηπεδούχους τελικά να παίρνουν τη νίκη με 3-2 και να ξεκινούν με το… δεξί στη Σούπερ Λίγκα.
Η “βασίλισσα του Βορρά” προηγούνταν με 2-0 μέχρι το 77′, χάρις τα γκολ των Βεργώνη (41′) και Μπεν (49′), αλλά οι αλλαγές του Σάκη Τσιώλη έφεραν την ισοφάριση μέσα σε ένα τετράλεπτο. Στο 77′ ο Ομπόντο μείωσε σε 2-1, ενώ στο 80′ ο Λουσέρο ήταν εύστοχος από τη βούλα του πένα΄τι για το 2-2
Ωστόσο, η αντίδραση των παικτών του Γκρανέρο ήταν άμεση και ο Ντουμίτρου στο 83′ κατάφερε να κάνει το 3-2 μετά την όμορφη πάσα του Μπεν, δίνοντας ξανά το προβάδισμα και τελικά τη νίκη στη Βέροια.