Site icon NewsIT

Δίκτυο έως και 6,8 εκατ. δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030

06.06.2022 | 11:19
Δίκτυο έως και 6,8 εκατ. δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030

Ìßá Bentley Flying Spur Hybrid äéÝó÷éóå áð¢ Üêñç óå Üêñç ôçí Éóëáíäßá ÷ñçóéìïðïéþíôáò âéïêáýóéìá äåýôåñçò ãåíéÜò êáé çëåêôñéêÞ åíÝñãåéá ãåùèåñìéêÞò ðñïÝëåõóçò ? Ôáîßäé 733 ÷éëéïìÝôñùí ìå Ýíá íôåðüæéôï/öüñôéóç áðü áíáíåþóéìåò ðçãÝò åíÝñãåéáò, ÷ùñßò ôçí áíÜãêç áíåöïäéáóìïý ? Åðßäåéîç ôå÷íïëïãéêÞò õðåñï÷Þò ôçò Bentley ìå ôï êïñõöáßï ôçò grand tourer íá êéíåßôáé ìå ïéêïëïãéêü ôñüðï ? Ìåßùóç ôùí åêðïìðþí CO 2 êáôÜ 45% óôç ìÝôñçóç “Well-to- Wheels” óå óýãêñéóç ìå ôç óõíçèéóìÝíç âåíæßíç ? Ç Bentley õëïðïéåß óôáäéáêÜ ôç óôñáôçãéêÞ Beyond100 (Áñãõñïýðïëç, 9 Íïåìâñßïõ 2021) ¸íá ðñùôüôõðï ôçò Bentley Flying Spur Hybrid, êéíïýìåíï áðïêëåéóôéêÜ ìå âéïêáýóéìï ðñïåñ÷üìåíï áðü Ü÷õñï êáé «ðñÜóéíç» çëåêôñéêÞ åíÝñãåéá, äéÝó÷éóå ôçí Éóëáíäßá áð¢ Üêñç óå Üêñç. Ôï ìÞêïõò 733 ÷éëéïìÝôñùí ôáîßäé, Þôáí ôìÞìá ôçò äéáäéêáóßáò Ýãêñéóçò ôïõ áõôïêéíÞôïõ ðñéí âãåé óôçí ðáñáãùãÞ. Ç Azure Purple Flying Spur Hybrid êÜëõøå ôçí áðüóôáóç ìå Ýíá êáé ìüíï íôåðüæéôï êáé ìßá öüñôéóç, ÷ùñßò ôçí áíÜãêç áíåöïäéáóìïý. ×ñçóéìïðïéÞèçêáí 100% âéïêáýóéìá äåýôåñçò ãåíéÜò êáé çëåêôñéêÞ åíÝñãåéá ãåùèåñìéêÞò ðñïÝëåõóçò, ðïõ äéáôßèåôáé áðü ôï éóëáíäéêü äßêôõï çëåêôñéêÞò åíÝñãåéáò. Ôï åðéôõ÷çìÝíï ôáîßäé Þôáí åðéâåâáßùóç ôüóï ôçò ìåãÜëçò áõôïíïìßáò ôçò íÝáò Hybrid ôçò Bentley – äåýôåñçò ðïõ ëáíóáñßóôçêå ìåôÜ ôç Bentayga Hybrid – üóï êáé ôçò Ýñåõíáò ôçò Bentley ãéá âéïêáýóéìá ðïõ ìðïñïýí íá ÷ñçóéìïðïéçèïýí ÷ùñßò ôñïðïðïßçóç êéíçôÞñá. ×ñçóéìïðïéÞèçêå êáýóéìï ðïõ óõììïñöþíåôáé ìå ôï ßäéï ðñüôõðï (EN228) ìå ôç óõíçèéóìÝíç âåíæßíç áíôëßáò, ùóôüóï ðñïÞëèå åî ïëïêëÞñïõ áðü âéïìÜæá áðïññéììÜôùí (ð.÷. Ü÷õñï) ÷ùñßò êüóôïò ãéá ôçí ðáñáãùãÞ ôñïößìùí Þ ôï öõóéêü ïéêïóýóôçìá. Ï óõíäõáóìüò áõôïý ôïõ êáõóßìïõ êáé ôïõ åõöõïýò çëåêôñïêßíçôïõ óõóôÞìáôïò Äåëôßï Ôýðïõ Íßêïò Ìáñôßíïò Group PR Manager marnik@kosmocar.gr 210 9981119 6978 332119 Bentley Athens Ëåùö. Êçöéóßáò 342 154 51 ÍÝï Øõ÷éêü athens.bentleymotors.com êßíçóçò ôçò Flying Spur Hybrid, óÞìáéíå óõíïëéêÞ ìåßùóç êáôÜ 45% óôéò åêðïìðÝò CO 2 êáôÜ ôç äéÜñêåéá ôïõ ôáîéäéïý,

Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030, για να επιτευχθεί η μείωση του CO2 κατά 55% των ρύπων των αυτοκινήτων που προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Ωστόσο, αυτός ο στόχος απέχει πολύ από τα 300.000 σημεία φόρτισης που είναι διαθέσιμα σήμερα και επομένως είναι απολύτως σαφές ότι η προσπάθεια αύξησης των σημείων θα πρέπει να ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό.

Όλα αυτά όταν το επόμενο διάστημα τα κράτη μέλη πρόκειται να πάρουν θέση σχετικά με τον προτεινόμενο Κανονισμό Υποδομής Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR).

Για τον λόγο αυτό η ACEA (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), σε συνεργασία με την McKinsey και πολλές άλλες ενώσεις που δραστηριοποιούνται στο τομέα της ηλεκτροκίνησης, ανέπτυξαν το ευρωπαϊκό γενικό σχέδιο υποδομής φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με αυτό το σχέδιο ένα δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030 για να επιτευχθεί η μείωση του CO2 κατά 55% για τους ρύπους των αυτοκινήτων.

Ωστόσο, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι σχεδόν το 70% όλων των σημείων φόρτισης βρίσκονται σε τέσσερις μόνο χώρες της ΕΕ, με το υπόλοιπο 30% να είναι διάσπαρτο σε 23 χώρες.

Δεδομένου ότι οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης ειδικά για φορτηγά είναι πρακτικά ανύπαρκτοι σήμερα, η γρήγορη ανάπτυξη ενός δικτύου φορτιστών το άμεσο μέλλον θεωρείται αδύνατη. Επίσης, η ανάλυση έδειξε ότι το 10% των τοποθεσιών που συχνάζουν τα φορτηγά στην Ευρώπη αντιπροσωπεύουν το 50% όλων των στάσεων που κάνουν τα φορτηγά.

«Μια μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας είναι οι συνεχιζόμενες διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας. Αυτά τα προβλήματα, που ξεκίνησαν κατά την πανδημία του COVID και επιδεινώνονται από το τρέχον γεωπολιτικό περιβάλλον, επηρεάζουν τη διαθεσιμότητα και το κόστος των εξαρτημάτων, με τις τιμές κυριολεκτικά να εκτοξεύονται ψηλά τους τελευταίους μήνες.

Δυστυχώς, αυτές οι διαταραχές αναμένεται να συνεχιστούν για αρκετά χρόνια. 

Οι υπεύθυνοι που λαμβάνουν αποφάσεις στην ΕΕ οφείλουν να προετοιμάσουν προσεκτικά και να σχεδιάσουν τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα, ειδικά όταν αναλογιστούμε ότι οι πρώτες ύλες που χρειάζονται για τις μπαταρίες προέρχονται σε μεγάλο βαθμό εκτός Ευρώπης», τονίζει ο γενικός διευθυντής της ACEA, Eric-Mark Huitema.

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version