Θέτοντας ως όριο μήκους τα 4,4 m, το crossover που προέκυψε είναι λίγο πιο μικρό από το Mazda3 (4,46 m), με το οποίο μοιράζεται τη νέα πλατφόρμα Skyactiv-Vehicle Architecture. Η σιλουέτα του είναι αντίστοιχα δυναμική, χωρίς ακμές, αλλά με επιφάνειες διαμορφωμένες στο χέρι που παίζουν έξυπνα με τις αντανακλάσεις και τις σκιές. Οι αναλογίες του παραπέμπουν σε χάτσμπακ, με τη διαφοροποίηση να επιτυγχάνεται χάρη στα φαρδιά τμήματα από μαύρο πλαστικό στα χαμηλότερα μέρη του αμαξώματος. Μία ακόμη διαφορά σε σχέση με το 3 είναι οι λεπτότερες πίσω κολόνες και το μεγαλύτερο πίσω παρμπρίζ, που βελτιώνουν την ορατότητα.
Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Mazda CX-30 [pics]
Το νέο CX-30 τοποθετείται μεταξύ του CX-3 και του CX-5 στην γκάμα της Mazda. Στόχος της ιαπωνικής φίρμας ήταν να συνδυάσει σε ένα μοντέλο τις μαζεμένες διαστάσεις και την ευελιξία του πρώτου, με την άνεση και την ευρυχωρία του δεύτερου.
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Δοκιμές: Περισσότερα άρθρα
Με συμβατικό κινητήριο σύστημα, τετρακίνητο και με σούπερ εμφάνιση
Πολιτισμένη λειτουργία, χώροι, και καλό επίπεδο εξοπλισμού
Σε νέο αμάξωμα, με χτυπητή εμφάνιση, τρικύλινδρο μοτέρ και ευχάριστη οδήγηση
Μετά από περίπου 40 χρόνια η Ford επανέφερε το όνομα Capri αλλά σε ηλεκτρική έκδοση
Με 211 ίππους και μπαταρία 77 kWh φτάνει σε αυτονομία τα 543 χλμ.
Μια ηλεκτρική έκδοση του SUV που κάνει πράξη το σλόγκαν «πιο δυνατά – πιο μακριά»
Πληθωρικό, αποδοτικό, πισωκίνητο, αθόρυβο και οικονομικό
Το Peugeot 3008 όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά τo 2008, πράγματι προκάλεσε έκπληξη με την εμφάνισή του, σε βαθμό που να το οδηγήσει στην κορυφή...