Τετάρτη, 24 Απρ.
18oC Αθήνα

Δοκιμή: VW Tiguan 2.0 TDI BlueMotion

Δοκιμή: VW Tiguan 2.0 TDI BlueMotion

Το δίλιτρο προσθιοκίνητο Tiguan είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και το καλύτερο μοντέλο της γκάμας.

Το κόμπακτ SUV της VW είναι πρωτίστως ένα αυτοκίνητο για την άσφαλτο. Και καταλήγουμε σε αυτό, διότι σε κάθε περίπτωση οι προσθιοκίνητες εκδόσεις αποδεικνύονται πολύ καλύτερα αυτοκίνητα από τις τετρακίνητες. Το δικίνητο δίλιτρο ντίζελ Tiguan που βλέπετε αποτελεί μια δυναμική αντιπρόταση στo βασικό βενζινοκίνητο μοντέλο με τον 1.4 TSI των 122 ίππων.

Ο ντίζελ των 140 PS δουλεύει μεστά πάνω από τις 1.800 και υπό πλήρες φορτίο ο βόμβος του περνά μέσα στην καμπίνα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος όμως είναι λίγος και ακόμα λιγότερος ο θόρυβος κύλισης. Αλλά και οι δύο δεν φτάνουν για να τρυπήσουν ενοχλητικά την ηχομόνωση της καμπίνας. Το μοτέρ αισθάνεται καλά και δεν σκορτσάρει ιδιαίτερα με πολύ λίγες στροφές. Έτσι μπορείς να κινείσαι στην πόλη χαϊδεύοντας το γκάζι, μην αφήνοντας την κατανάλωση να ξεπεράσει τα 5,5 lt. Αντίστοιχα χαμηλή είναι και η κατανάλωση στην εθνική, όπου με 120 km/h μπορείς να δεις και κάτω από 5,1 lt/100 km.

Η σχετικά σκληρή ανάρτηση του Tiguan 2.0 TDI σημαίνει ότι η κύλιση δεν θα ταιριάξει με κάποια γούστα, αλλά σημαίνει επίσης και ότι δεν αφήνει το αυτοκίνητο να γέρνει στις στροφές. Σε συνδυασμό δε με την μπόλικη διαθέσιμη πρόσφυση καθιστούν το Tiguan ένα από τα πιο ευχάριστα crossover στο δρόμο.

Οποιοδήποτε οικείος με τα αυτοκίνητα της VW μέσα στο Tiguan αισθάνεται σαν στο σπίτι του. Το σχέδιο του ταμπλό είναι τακτοποιημένο και λογικό και η θέση οδήγησης ρυθμίζεται και έρχεται κουτί στους περισσότερους οδηγούς. Η ορατότητα προς τα πίσω δεν είναι σπουδαία –χοντρές κολόνες, μικρό πίσω κρύσταλλο- οπότε σας συνιστούμε την έξτρα κάμερα οπισθοπορείας.

Η καμπίνα θα φιλοξενήσει με κέφι τέσσερις ή και πέντε κατά περίπτωση. Το συρόμενο κάθισμα δίνει πόντους πρακτικότητας, αλλά ρυθμισμένο τέρμα πίσω περιορίζει σημαντικά το πορτμπαγκάζ.

To Tiguan 2.0 TDI διατίθεται μόνο σε μία έκδοση εξοπλισμού, τη Sportstyle, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει έξι αερόσακους, ESP, φώτα ομίχλης, ηλεκτρονικό κλιματισμό climatronic, hill holder, ζάντες αλουμινίου και τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέπτες έναντι 29.250 ευρώ. Στην περίπτωση οφέλους απόσυρσης υπολογίστε € 2.800 κάτω, με την τιμή να διαμορφώνεται στα € 26.450.

Για την ιστορία αναφέρουμε ότι το Tiguan 1.4 TSI των 122 PS τιμάται 24.240 (όφελος απόσυρσης -€ 960). Δηλαδή με αποσυρσόχαρτο, η διαφορά φτάνει στα € 2.210 που είναι αποσβέσιμη στο άψε σβήσε. Αν μπορείς λοιπόν να κάνεις το κουμάντο σου με το αυξημένο τεκμήριο, μιας και το 2.0 TDI πληρώνει τέλη περίπου € 100 λιγότερα, δεν έχεις λόγους για να μην το προτιμήσεις από το βενζινοκίνητο.

Τι λέει το DRIVE
Ένα από τα καλύτερα μοντέλα της γκάμας. Ίδιο στιλ με την ακριβότερη έκδοση 4
Motion, αλλά με χαμηλότερη τιμή και κόστος χρήσης.
Τιμή από €29.250
Τεχνολογία 1.968
cc, i4, 16v, 2ΕΕΚ, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 140 PS/4.200 rpm, 32,6 kgm/1.750-2.500 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100
km/h 10,2”
Τελική ταχύτητα 193
km/h
Μέση κατανάλωση 6,3
lt/100 km
Εκπομπές
CO2 139 gr/km
Διαστάσεις 4.426
x 1.809 x 1.703
Βάρος 1.616
kg


Δοκιμές Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε